Paul Pinot

Paul Pinot

  •  
     
    Generating profile stats...

About

Paul has yet to fill out a bio.

Bulletin Board

Default-user-icon-comment
or to post this comment
  • Donovan Griffin posted 1 day ago

    Donovan  Griffin

    Thanks for the fan add. And... here's my exchange gift. FAN CLICK!
    Merry X-Mas.

  • Donovan Griffin posted 1 day ago

    Donovan  Griffin

    Well... DC and Marvel are respectable enemies. This is legit competition from a
    historical standpoint. It's okay being a reading newbie. Post volumes and
    consistent arcs are not... going anywhere. In fact, those comics are everywhere.
    Just for now, stick with New 52. If you prefer to drive into the multiverse realm
    ( darker themes )... try Injustice year 1-3.

    I can't see movie studios bitching about the bad ass look of Lobo. But... you were
    probably right the first time. So far, DC revamped 90% of their personnel making
    them very attractive to the younger, newer audience.

  • Oooh on your birthday! You got a b'day blast right there:D
    I'll remember to wish you coz it'll be easy to rememberXDXD

    The Rock's ones were the best. The first movie mostly revolved around cars and races but the 5th and 6th had more deep storylines. Those two have to be my faves along with 2.

    Lol IKR. Those two make love like no one can. Its called Super love I guess. And Cena defeating Rollins 3 on 1 is BS! You didn't miss much bud. If I could go back in time, I would've done the same thing.

    Thanks! You too. Enjoy!8-)

  • FWP Jr. posted 1 day ago

    FWP Jr.

    Grandpa , this is the future not the past.

  • Donovan Griffin posted 2 days ago

    Donovan  Griffin

    Wow... you are so late to the party. New 52 can constantly remind you about the
    characteristics and origins of the heroes... but they tweaked the hell out of them
    and took unnecessary risks. Batman / Detective Comics ( of course ) delivers,
    Wonder Woman has her issues ( get it? ) and Swamp Thing was a surprising read.
    I prefer those vols than Superman and G-Arrow. Animal Man became a sleeper
    before public announcements. Plus, I always had my eye on Aquaman. And that
    might be one of the 4/5 comic series... they've done right. Savage Hawkman,
    Captain Atom & Deathstroke = duds. If we were to use WWE analogy, Sups
    dating WW is the equivalent of Hogan dating Ms. Elizabeth. You can hook them
    up... just don't do it!

    Lobo is comedic smart and bad ass. There was no need to change his
    appearance. Not everyone should be required for re-invention... for today's
    audience.

  • Yeah! X Men have some great movies. My personal favorite is Wolverine and First Class. Avengers!!! You gotta love it when the most powerful Marvel superheroes join hand in one blockbuster movie! How I wish Spidey was in there as well!! I loved the Dark Knight trilogy especially The Dark Knight. And Iron Man 2 and 3 were great as well!
    You a Fast and Furious fan?

  • Donovan Griffin posted 6 days ago

    Donovan  Griffin

    New 52 can be... sorta let down ( from my perspective ). Some of the
    costume designs are questionable ( WTF did they do to Lobo? ) the
    Sups/WW relationship made my blood boil and the launched series is
    given us completely plain wrong material and non traditional stuff.

  • LMAOXDXDXDXDXDXDXDXD "spiderman got himself laid.....a lot"....."the Goddamm batman"......XDXDXDX
    And Spidey tried to join the Justice League? Wtf?

    Lol very informative and awesome link. Thanks bud:D

  • Thanks for giving me the link. The playlist looks interesting with a Goku vs Superman as well O_O
    I'm gonna check these out.

    Lol you're right about that. But I assume LvG won't wanna change much the way things have been turning out recently. Maybe in the summer.

    High five! Me a huge superhero fan. I used to read all sorts of comics and mangas when I was a kid. Not anymore but I still love the superhero movies and clips. Your fav superhero movie? Heard of collegehumor? Man those guys have some freaking hilarious superhero video clips XDXD. You gotta check them out if you haven't yet.

  • No I haven't. I don't think LvG will spend much in the winter tho.

    Btw, you a Superhero fan? I'm a huge superhero fan!!!

More