Fabian Contreras

Fabian Contreras

  •  
     
    Generating profile stats...

About

Born In Fort Worth, Texas. Diehard Wwe Fan. Favorite Era: Attitude Era. Most Awesome Scene: Kane Eliminating 11 Men In the 2001 Royal Rumble. Most Valued Moment: Wwe Live. Top 10 Wwe Wrestlers: 1. The Rock. 2. Shawn Michaels. 3. Cm Punk. 4. Stone Cold. 5. The Undertaker. 7.Daniel Bryan. 8 New Age Outlaws 9. The Shield . 10. Kane.

Bulletin Board

Default-user-icon-comment
or to post this comment
  • Spidey posted 174 days ago

    Spidey

    Lesnar was actually good at the MMA stuff, Batista not so much.

  • Spidey posted 175 days ago

    Spidey

    Basically the fat guy was using Batista's face as a punching bag, then Batista wrapped himself around the fat guy, and after like 15 minutes of watching the chubby guy try and get up, I got bored and left.

  • Spidey posted 176 days ago

    Spidey

    Lol I remember watching that, I got bored after a while and left. I never saw who won.

  • Spidey posted 177 days ago

    Spidey

    Lesnar makes the whole MMA/UFC thing work because he was good at it, idk about Dave Bautista tho

  • Spidey posted 177 days ago

    Spidey

    Now that I think of it, I REALLY hope Batista doesn't change his style of wrestling, I want the same Animal who was demolishing people for years. He shouldn't change his style in the ring, his power game is too good. But I wanna see if he's gonna be rusty or not

  • Spidey posted 180 days ago

    Spidey

    They should just wrestle, screw the MMA stuff. trading Batista Bombs and F5's would be interesting. Or the Kimura Lock against the Beast Bite.

  • Spidey posted 181 days ago

    Spidey

    Although I highly doubt it. All signs r pointing to a Lesnar vs Batista match at Mania. But hopefully he gets a title match soon.

  • Spidey posted 181 days ago

    Spidey

    Orton isn't too better. I wanna see Batista win the belts soon

  • Spidey posted 201 days ago

    Spidey

    Yeah, this whole Orton vs Cena feud and the new unified title, with Bryan also being in the title picture while simultaneously feuding with the Wyatts, and the authority has really gotten messy.

  • Spidey posted 205 days ago

    Spidey

    Good dude, can u believe Orton won?

More