Alex F.

Alex F.

Bulletin Board

Default-user-icon-comment
or to post this comment
  • Kent BAZEGOD posted 8 hours ago

    Kent BAZEGOD

    Dude congrats on getting DeMarre! Great player, you're gonna love him :)

  • Atlanta Hawks Fan posted 9 hours ago

    Atlanta Hawks Fan

    Amir Johnson left :(

  • Atlanta Hawks Fan posted 12 hours ago

    Atlanta Hawks Fan

    You guys got Carroll. He's worth it :)

  • Atlanta Hawks Fan posted 15 hours ago

    Atlanta Hawks Fan

    I hope so, but if we have to lose one, I would lose Carroll.

  • Ezra Gorman posted 13 days ago

    Ezra Gorman

    Truce? haha

  • Atlanta Hawks Fan posted 13 days ago

    Atlanta Hawks Fan

    WE WANT THE REAL DANILO!

  • Atlanta Hawks Fan posted 14 days ago

    Atlanta Hawks Fan

    The Warriors won. Next year is the year of the Hawks....err.....Raptors.

  • Hacobo posted 15 days ago

    Hacobo

    The season is finally over. You excited for the draft?

  • Chandler Frankenfield posted 19 days ago

    Chandler Frankenfield

    Sup Alex, yeah I was out in Arizona (where I was born) visiting family, and I've never been to a DBacks game and we ended up going before we left and it was a pretty cool ballpark. I've been to Target Field, Miller Park, Chase Field, and the Metrodome if that counts lol.

    Yeah the Twins have been a great surprise, as you said though, they might not keep it up. The Jays are looking hot right now, I had them winning the AL East this year, they have a lot of talent!

  • Daniel posted 20 days ago

    Daniel

    Toronto desperately need a quality PF though. Who do you want them to get?

    Well, Detroit just got Ersan Ilyasova from MIL for trash basically. I think the stretch 4 addition, plus the drafting of someone like Hezonja or Johnson, can push us to the eighth seed. Don't underestimate the Bucks though man! We're coming towards contention, and look to be players in the market! Hopefully Bucks get Brook Lopez or Marc Gasol.

    Liverpool finished sixth this year. Behind Spurs. Spurs, Liverpool, Southampton and West Ham all got into Europa league. Arsenal won FA cup, but since they're in Champions, that spot was given to Liverpool. West Ham, despite finishing 12th, got in for winning this fair play thing. Stupid I know -__-

    Btw you listed Arsenal twice lol. Replace one of them with Spurs.

    Why do you think Atleti will drop out? And if they do, then Sevilla is definitely getting third. Especially with Valencia likely selling Otamendi.

More