British Newspaper Sues Lance Armstrong

Use your ← → (arrow) keys to browse more stories
British Newspaper Sues Lance Armstrong
Tom Pennington/Getty Images

Lance Armstrong is being sued for more than $1.5 million by a British newspaper over the settlement of a libel action, which followed doping allegations against the cyclist that it published. The Sunday Times paid Armstrong 300,000 pounds (now about $485,000) in 2006 to settle a case after it reprinted claims from a book in 2004 that he took performance-enhancing drugs.

Load More Stories

Follow B/R on Facebook